sexta-feira, 15 de agosto de 2014

Forgive Me

I feel so dirty
I feel so dumb
I fell for temptation
Lord what have i done?
I never meant for this to get so out of hand
But he lied to me
And he told me that you'd never understand
But it was never in my plan

To become the liar
Become the cheater
Become the murderer
I know you've heard of her
Become the dealer
Become the user
Become the hater
Become the abuser
And after all of my failure and sinning
Jesus still wants to save me and live in me
So if jesus can
Then why can't you...
Forgive me

Post-chorus:
Forgive me
Forgive me
I was so guilty
Now i'm repenting
Lord will you fill me
I'll go where you send me
Forgive me

I was so lonely
He was so kind
He said that he loved me
How could i deny?
I never for this to get so out of hand
But he lied to me
And he told me that you'd never understand
But it was never in my plan...

Forgive me
I know what i did was wrong
But how long will you let this go on?
Everyone else has moved on
But you still won't let it go...
Man i can't let go and this is my cry for help
To forgive myself
So please help me forgive me

You showed me you loved me
Don't have to feel guilty
I fall on my knees now
Receive what you give me

Tradução
Eu me sinto tão suja
Eu me sinto tão idiota
Eu me apaixonei por tentação
Senhor o que eu fiz?
Eu nunca quis que isso ficasse tão fora de mão
Mas ele mentiu para mim
E ele me disse que Você nunca iria entender
Mas nunca foi meu plano

Tornar me uma mentirosa
Tornar me uma trapaceira
Tornar me uma assassina
Eu sei que você já ouviu falar dela
Torne-se o revendedor
Torne-se o usuário
Torne-se o inimigo
Torne-se o abusador
E depois de todo o meu fracasso e pecado
Jesus ainda quer me salvar e viver em mim
Então, se Jesus pode
Então, por que não posso...
Me perdoe

Pós-refrão:
Me perdoe
Me perdoe
Eu era tão culpada
Agora estou arrependida
Senhor, vem me encher
Eu vou onde Você me enviar
Me perdoe

Eu era tão solitária
Ele era tão gentil
Ele disse que me amava
Como eu poderia negar?
Eu nunca quis que ficasse tão fora de mão
Mas ele mentiu para mim
E ele me disse que Você nunca iria entender
Mas nunca foi meu plano...

Me perdoe
Eu sei o que eu fiz foi errado
Mas quanto tempo Tu vais deixar isso continuar?
Todo mundo mudou
Mas Você ainda não vai deixá-lo ir...
Cara, eu não posso deixar passar e este é meu grito de socorro
Para me perdoar
Então, por favor, me ajude a me perdoar

Você mostrou que me amava
Não precisa se sentir culpado
Eu caio de joelhos agora
Receber o que Você me dá

Nenhum comentário:

Postar um comentário